Sista provet imorgon!

Har svårt att tro på rubriken själv men det är faktiskt sant, efter imorgon är vi äntligen fria från provstressen i fler månader. Underbart! Men som ni kanske förstår så betyder det att min kväll består av plugg, plugg och mer plugg... Usch! Måste göra klart min fria uppgift till bilden också.. Blä

Aja jag ska ju berätta lite om helgen min som jag lovade i förra inlägget.
I lördags var det först fotboll, sen kom mina älskade kompisar hit och bara mös. Eller ja när vi insåg att Sverige höll på att vinna Eurovision blev det mer skrik, dans och "sång" men kvällen blev bäst iaf!
Igår firade jag min bästa mamma, va ut till mormor, och träffade några sköningar vid tjärnsjön, hiho 
 
Ni är bäst, puss!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback