Peace and Love

Jag har beställt biljett till p&l och är lyckligast i världen! :D Ska dit på onsdagen och se Winnerbäck Timbuktu och Rise Against! Lycka!
Igår solade jag bara och tränade lite också, och idag följde Frida med mig upp på stan för att köpa present till min gamle far som råkar fylla år imorgon. :) 
Sen gick jag och Frida gick till Bullens och skulle fika, men grabben där har allvarliga problem med att förstå vilken dricka man vill ha.. Haha!
Justja, skrev nationella i matte idag och det kändes rätt bra faktiskt. :) Och fick veta hur det gick på nationella i biologi och det blev ett VG, så är väldigt nöjd med det. :)
Var väl det jag skulle berätta så Godnatt!
Fast justde, jag har ju namnsdag idag så grattis till mig, hehe.. Fast jag blev ju inte miljonär på mina trisslotter som jag förväntat mig så det var ju lite tråkigt men så kan det gå!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback