Jag vill inte glida ifrån dig men tror du redan gett upp

Hej! Har blivit väldigt tråkig uppdatering de senaste dagarna men har inte riktigt orkat.
I torsdags va jag ute hos mormor och fotade på förmiddagen och sen åkte jag hem och bakade massa till försäljningen dagen efter. På kvällen träffade jag lite trevligt folk och köre lite parkour, kul!
Igår gjorde jag inte så mycket, sålde som sagt bullar och sånt utanför ica med fotbollen och sen var jag hem till Henrietta och mös ett tag på kvällen.
Idag blev det en tur till kupolen för att hitta balskor. Trodde inte jag skulle lyckas men hittade faktiskt ett par jag tror blir bra! Blev såklart lite annat också ↓





Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback