Jag är redo för det steget som jag vet jag måste ta

Hejdär! Tredje desperate housewifes-avsnittet från slutet tog precis slut.. Käns ju riktigt tragiskt att det bara är 2 avsnitt kvar. Vet inte vad jag ska göra när det tar slut, och nej jag överdiver inte!
Hann inte blogga tidigare för tog en prommenad med min kära mor efter skolan och sen åkte jag direkt upp till klockarvallen och kikade på träningen. Riktigt irriterande att inte kunna träna! Aja, jobbar verkligen på att bli frisk så hoppas jag lyckas snart för jag håller på att bli tokig!

Imorgon ska det sista nationella göras sen är det äntligen slut med skiten, och om exakt två veckor är det slut på alla prov så då är man äntligen fri, bara 14 dagar kvar nu!


Made my day! kärlek till Sheldon, förlåt, Dr. Sheldon Cooper

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback