Du tror du förstår men du är inte ensi närheten av sanningen

Hej och hallå! Kom hem från tjärnsjön för ett tag sen, där jag myst och haft det alltmänt trevligt med underbara människor. Har haft väldigt mycket plugg men på tisdag ska sista provet skrivas sen är det klart för hela grundskolan... Tiden har gått alldeles för fort även om det ska bli skönt att få sluta. Kommer sakna min klass så galet mycket så det går inte att förklara.. :( Gissa om jag kommer gråta på avslutningen, åh herregud!
Aja i morgon ska i alla fall de flesta av de hit och umgås lite extra innan vår tid som klass är över...
Okej nu överdriver jag kanske lite, vi kommer ju fortfarande träffas och så, men det blir ju inte riktigt samma sak.. :(
Nej nu ska jag försöka tänkta på något roligare, som att jag faktiskt har match imorgon och vägrar ta ännu en förlust! pöss

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback