Proven tar ju aldrig slut..

Tja, rubriken beskriver mitt liv rätt bra just nu. När man äntligen klarat av ett prov är det bara att ställa in sig på ett nytt. So på fredag då och det kan va matte på måndag, fast jag är inte riktigt säker.. Hoppas inte!
Nationella gick iallafall okej, så får väl ta och vara glad för det iaf. :)

Dagens roligaste var iallafall på bilden när vår lärare skällde ut Frida för hon hade tagit för mycket färg, samtidigt kollar Felicia ner på sin färghög som är cirka tre gånger så stor som Fridas.. Man ser att hon får lite panik innan hon glider ljudlöst bort till diskbänken och spolar bort alltihop..  Haha kom på att det låter inge kul alls men det var det då, tro mig ;)

Gick inge bra att plugga så drog ut några kilometer på cykeln så hoppas det går bättre nu för jag kan inte så mycket :( Godkväll!

Tar med ett foto från vad jag tror är i somras.. Minne som en guldfisk, jag vet ;) En av mina favoriter iallafall! :)


Kommentarer från er söta läsare.
» felicia h

hahahaha!! ja det låter inge kul, tro mig försökte förklara för mor men hon ba, ok...:P

2012-03-17 // 21:58:51
» Anonym

hahahaha!! ja det låter inge kul, tro mig försökte förklara för mor men hon ba, ok...;)

2012-03-17 // 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback