Nobody knew how much she blamed herself

Hej! Det har regnet i stort sett hela dagen, om någon nu skulle lyckats missa det. Trök men har slutat nu får se om jag ger mig ut i spåret ändå, funderar på om det är för blött..
Skoldagen rullade väl på som vanligt, inget roligt att berätta förutom resa dit:
Julia det stackarn hoppar på sina kryckor för hon gjort illa knät och det höll på att kosta båda oss + min cykel livet idag :o Nej men jag skulle skjutsa henne som vanligt fast hon hade sina kryckor, men en av de råkade åka in vid hjulet. Vi lyckades stanna innan vi välte och som tur var så gjorde ingen illa sig (förutom kryckan). Men sen hörde Julia att mitt däck pös lite misstänksamt, men vi tänkte att om vi cyklar riktigt snabbt så hinner vi väl i alla fall till skolan innan däcket blir platt! Det gjorde vi också men när jag parkerat cykeln undersökte vi den lite närmre och upptäckte att om vi skruvade åt den lilla ventilen på däcket så slutar det pysa.. Haha jävla puckon vi är, den historien gjorde vår dag fast den antagligen låter pisstråkig, hehe ;) 

Bilden har ni nog sett förut men tycker den är så söt så den kan gott återanvändas!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback