Länge leve längesen

Godkväll! Kemin är nu så gott som klar, fattas bara lite finslipning som vi tänkte ta itu med imorgon på hålet. Nu har jag bara en väldans massa SO-plugg kvar att överleva plus att jag ska försöka förstå lite biologi innan vi har nationella på onsdag.. Hoppas jag iallafall blir godkänd, för detta känns inte bra alls.. :(
Har kommit på att jag bara skriver massa tråkiga saker, och det är ju inte så roligt.. :( Nu blev allt bara deppigt ju :( Blir inge träna ikväll heller.. Illa! 
Nej nu ska jag faktiskt ta och ta tag i pluggandet, ha de´gött sålänge!

Tar med en några veckor gammal bild istället för det blev inga tagna idag :/


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback