Kämpar mot toppen

Träningen gick helt okej tycker jag, piggnade till lite när jag kände känslan man bara kan känna när man för första gången på sisådär ett halvår kunde träna i bara shorts utan att frysa ♥♥♥♥ Hihi låter lite mysko, men då vet man att det är vår! Längtar tills imorgon då jag ska försöka ta en till löprunda, finns inget skönare än när man är klar med en svettig sådan! Även fast jag helst springer ensam kanske jag ska ragga med mig någon då, vi får se hur jag känner!
Imorgon ska vi fortsätta jobba med vår lilla cabarè som just nu känns perfekt, nästan färdig! Fast precis tvärtom.. Hoppas det hinner lösa sig tills vi ska visa den, annars blir det lite jobbigt!
Nu ska jag fortsätta lyssna på lite underbar musik av bästa Hoffmaestro! Kungligt ♥


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback