Julia är den roligaste personen som finns! Hihihihihi

Tjena! Jag är trött. Fast ändå inte. Konsitgt. Jaa.. Bittert.. Jag har ingen aning om vad jag håller på med!
Kom hem från minnesmatchen i Kopparhallen för en stund sen, herrmatchen var väldigt skoj men var för trött för att stanna och kolla på damerna.. Ojoj!
Igår blev bloggningen jättetråkigt, men så kan det vara ibland! Onsdagskvällen var en av de roligaste jag varit med om, Jullan underhöll mig genom telefonen och jag åt glass från en kasse, hegalet! ;) 
Idag var skolan jätterolig bara för Julia är det, haha hon är typ min idol! 
Imorgon ska jag upp jättetidigt, redan vid nio :o Det är verkligen inte likt mig! Tar kanske med mig min älskade Haals med mig till mormor och fotar lite, vi får se om hon kan. 
Juste, imorgon åker pappa till Stockholm och ska kolla fotboll med sina "kompisar". Jag är väldigt avundsjuk så jag tänker tröstäta lite godis och lyssna lite på min Gud Lars! Ha en trevlig fredag! 

*Här borde det vara en jättefin bild på Johanna*

 
Det fick bli den här istället, han har växt litegrann nu!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback