Här under askan utav sönderbrända drömmar

Oj jag trodde jag hade gjort ett inlägg redan imorse men det hade tydligen inte publicerats :(
Jag var iallafall inte i skolan innan lunch fick äntilgen sätta i p-staven! :) Cyklade dit ensam vid åtta för att få bedövningen och sen skjutsade Hanna dit mig några timmar senare för att få i själva staven. :) Sen var vi kvar på stan ett tag, köpte ett par shorts, en glass och åt thai! Skönt att ha det gjort nu, men har börjat göra lite ont nu plus att jag inte får träna idag och kanske inte ska spela någon match alls i helgen eftersom det inte kommer ha läkt riktigt och jag är lite orolig för att det ska bli helt uppfuckat.. :( Vi får se hur jag gör!
 Har hunnit fota Linn också, bilderna kommer lite senare, puss!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback