Flyttade matcher och Magnus Betnér!

Godkväll mina fina! Förlåt för dålig uppdatering, men har haft rätt mycket att göra. Just nu borde jag vara i kopparhallen och värma upp inför match men den och resten av helgens matcher har blivit flyttade pga att både vår tränare och resten av laget är sjuka.. Tråkigt men bra på ett sätt för då får jag chansen att spela en dammatch/u-match i fotboll på söndag! :D Är lite nervös men hoppas det går bra och jag slipper göra bort mig alltför mycket..

Skoldagarna har om möjligt varit ännu tråkigare än vanligt men nu är det äntligen helg ifall att nån skulle missat det! Jag fick turen att spendera lite tid med saknade Felicia på eftermiddag, synd bara att det blev så kort, vi får ses snart igen!

Imorgon ska jag iallafall hem till min älskling, det var alldeles för länge sen men nu är det äntligen dags!

Nu ska jag fortsätta kolla på världens roligaste Magnus ett tag, och nej jag menar inte min SO-lärare, och sen får vi se vad som händer! Puss och ha en bra fredag!


Lätt en av sveriges roligaste killar, kärlek till honom! ♥

Kommentarer från er söta läsare.
» felicia h

jaa, vi måste ju träffas oftare gummsis <3

2012-03-11 // 02:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback