Choklad är mums

Godkväll mina fina!
Har ej varit i skolan idag eftersom vi har haft någon mystisk elevrådsträff hela Avesta så känns som jag är lite efter :( Hände inte så mycket, vi satt väl mest och pratade lite och sen lyssnade resten..
Aja åkte direkt hem till min kära farmor och min lika kära farfar efter och fikade. Mycket mysigt! Sen kom min mor och plockade upp mig så åkte vi upp på stan och köpte nya löparskor. Sen kom Henrietta så jag gick runt med henne och kikade lite, köpte ett linne från H&M, gött!

Eftersom jag inte visste om vi hade träning eller inte så passade jag på att inviga nya skorna med en tur i spåret, skönt de!
Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen, ha en tevlig kväll!


Tänkte ta och berätta att denna snyggingen åt kött för första gången på två år i lördags, lite stolt sådär :D


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback