2 timmar och 38 minuter kvar till matchstart!

Börjag tagga till på riktigt nu, känner verkligen för vinst idag!
Kom precis hem från stan där jag spenderat några timmar med Axel, Rebecka och Emelie, och åker kanske och träffar de lite mer efter jag hälsat på Henrietta en sväng. Trevligt! Vi har sökt igenom hela staden efter den efterlängtade glassen calipposhots, med tror ni den fanns? Nej självklart inte, så det enda vi fick med oss hem var varsin powerking som snälla Axel blöd på, så räknar med lite flum ikväll för jag vet hur jag blir, hihi! ;)
Mamma och pappa har lite gäster här nu, (jag vet, jag är också förvånad över att de har kompisar..) men jag borde kanske gå ner och vara lite trevlig så jag får någon mat ikväll.. Hörs kanske senare, vi får se om jag hinner, ha en skoj fredag alla fina för det ska jag!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback