Det händer mycket nu

Hej! Förlåt för att jag har varit helt försvunnen från bloggen ett tag, men jag har varit i sommarstugan och vårt internet är inte lite konstigt! Men nu ska jag i alla fall försöka få ut ett inlägg!
Jag kan ju ta och berätta att min midsommar spenderades hos Julia med lite annat underbart folk, tack till alla som var med!
Annars har det inte hänt något speciellt direkt, myst och träffat lite söta människor. Eller ja tills igår då jag va på peace and love och hade några av de bästa timmarna i mitt liv. Inte nog med att jag fick se Rise Against, Timbuktu m.m. live, jag fick också stå längst fram på Winnerbäck och det var verkligen magiskt! Går inte att beskriva känslan men jag kommer leva på den ett tag i alla fall, det kan jag lova! Nu blev det långt, men så kan det gå, puss och tack för att ni inte övergett mig fast jag inte kunnat bogga! puss

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback