tjalalalala!

Har inte haft tid att blogga så jag får väl ta och berätta vad jag har gjort hittils i helgen.
I fredags så var Julia, Hannes och Max här och åt lite kladdkaka (som jag och Julia va jätteduktiga och bakade)  och kikade på film :D Det var väldans trevligt tycker iaf jag!
Igår åkte jag och Frida med div3-damerna och spelade med i Falun. Jag va ju lite nervös innan kan jag säga men det gick faktiskt helt okej, och Frida blev näst bästa målskytten, duktigt! :D
Idag ska jag först ta och träna lite fotboll eftersom det är så himla skoj, och sen ska jag dra direkt till kopparhallen och spela lite handboll, hoppas på seger!
Puss!

saknar! :(

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback