Plugg, plugg och lite mera plugg..

Hanna åkte hem vid halv tre nån gång och sen dess har jag inte gjort nåt mer än försökt plugga men typ somnat på soffan :( Måste försöka skriva biologiuppsatsen också som ska va inne på fredag men orkar verkligen inte så nu äter jag godis och försöker kolla på handboll istället :thumbup:

Jag kom precis på att det är måndag imorgon.. Det är ju inte så bra eftersom det betyder att man måste lämna sängen och gå upp jättetidigt :( Plus att vi har dans på jumpan?!
Jag vet inte vem som kom på att vi skulle tvingas snurra runt på tå till musik det första vi gör på hela veckan men jag tycker det låter som det var en mindre smart person iallafall!

Aja nu ska jag försöka kolla lite seriöst på när Sverige krossar Makedonien, byebye!

Kommentarer från er söta läsare.
» Skumtomten

Äntligen så har en riktigt snygg tjej startat en blogg, kommer att läsa den varje dag <3

Puss och kram <3

2012-01-16 // 09:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback