Jag kommer aldrig låta dig få se mig svag ♥

Trevligt att jag precis blev klar med inlägget och så försvann allting så jag får börja om.. Det går bra nu!
Jaja blev precis klar med min fina lilla ansökan till gymnasiet iallafall :) Det blev naturvetenskap som förstahandsval och samhäll som andra. Hoppas det blir bra för nu har jag redan klickat på bekräfta så nu är det för sent att ångra sig.. Ajdå.. Nej men det blir säkert bra, håll en tumme!
Har varit en lugn eftermiddag utan träning så har faktiskt försökt plugga lite till matteprovet även om det gick sådär..
Justa skoldagen var väll också helt okej, även om jag hade förväntat mig att vi skulle få bygga lite mer på tekniken, men det tyckte inte Alf så nu ska vi tydligen ha ett till område med prov och skit :( fml!

Nej men nu ska jag nog ta och krypa ner i min sköna säng och kika lite desperate housewifes så godnatt och puss på er! ♥

Slänger med en bild på min fina ♥


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback