Ge aldrig upp! ♥

Ledsen för dålig uppdatering, men nu är iallafall uppsatsen klar och inlämnad!
Det händer inte mycket i skolan men va hos syon idag och jag tror jag har bestämt mig vilken linje jag ska välja nu. Är fortfarande osäker på vad jag ska ha för andrahandsval men jag hoppas jag kommer in på natur och isf spelar det ju ingen roll! :)
 Justja, det är väldigt många som fyller år nu känner jag! Linn idag, Markus imorgon, Åsa-Linn på söndag och Axel på onsdag! Vi borde ha klassfest bara för det här nu tycker jag :) Aja grattis på er allihopa!
Imorgon har vi första handbollsmatcherna för i år också! :D Det ska bli riktigt roligt faktiskt, hoppas verkligen på två segrar! Nej men nu ska jag nog gå ner och äta lite fredagsgodis så ha de gött!


Tyvärr lite suddig men vi är ju lite söta ändå!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback