Axel rules!

Hej alla fina och mindre fina människor! Fats nej alla är ju fina bara så ni vet.. Ni kanske märker att det blir ett rätt trött inlägg nu men jag kan berätta att idag har jag varit i skolan och klockan ett kom det några gubbar och hade nån klimatshow, det varr rätt trevligt faktiskt.. 

Idag ska jag berätta en liten saga om en liten pojke som går i min klass. Han heter Axel och kan spela gitarr. Han har ofta mössa och jeans tror jag oh han brukar tipsa om rätt roliga grejer på facebook. Det är trevligt. Snipp snapp slut så var sagan slut, hehe skoj!

Jag har världens sötaste klass pusshej!

Justja Åsa-Linn, Linn och några andra konstiga personer hälsar hej!
 ♥


Kommentarer från er söta läsare.
» AXL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha tack filippa! gör nå klumpigt å säg till mig så skriver jag lite om dig imorrn ^^

2012-01-31 // 23:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback