Äre lugnt om ja kallar dej baby?

Har varit riktigt trött hela dagen och inte orkat någonting :( Det är mindre bra eftersom vissa tydligen räknar med att man ska få nåt gjort i skolan men jag får väll ta och försöka igen imorgon för idag gick det ej så bra.. Fick en efterlängtad kaffepaus med typ halva klassen efter slöjden iallafall fast jag hade gärnat kombinerat den med en chokladboll men några sådana låg dessvärre inte och skräpade på hemkunskapen så det fick gå ändå.
Nej nu börjar det bli dags att spendera lite tid med min okära mattebok så ni får ha det bäst för det kommer inte jag!

Haha Julia är nog världens roligaste persom måste jag säga! Svårt att förklara varför tyvärr men de bara är så :D Haha puss på dig!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback