Sovmorgon!

Godmorgon folket, riktigt skönt att vakna nu fast min lilla kära katt har väckt mig ungerfär 67 gånger :( Ni kanske tycker att jag borde va i skolan nu lr nåt sånt men det är faktiskt så att vi råkar vara lediga idag :D
Snart ska jag hoppa in i duschen, äta frukost, försöka träffa Julia och träna lite på dansen som vi måste göra till jumpan..  och sen ska jag upp på stan också och träffa min fina kusin en sväng och sen kanske jag tar och bowla lite med folk i min bästa klass :D Låter riktigt grymt tycker jag trallallalla!
Justa jag måste plugga lite So också men det kan jag väl leva med.

Måste bara säga att min cooling till kompis Hampus och lite folk jag inte känner har gjort en låt som jag tänkte va lite gullig och sprida. Hampus är ju den bästa såklart så ni hör nog vem det är, annars är de han som inte pratar finlandsvenska..
http://www.youtube.com/watch?v=AME7fmAxaFU Vet inte om det blir bra med länken, vi märker väl..


Hampen är han till höger som inte ligger.. Han med glasögon iaf ♥

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback