Jag älskar dig mer och mer för varje dag ♥

Godafton! Det blev en väldigt lyckad dag enligt mig måste jag säga, roligt folk och jag råkade faktist vinna bowlingen :D Väldigt stolt över det så jag tänker va sådär väldigt dryg och skryta resten av kvällen hehe.. Jag va ju lite sen också så jag körde bara en serie men vann över två personers totala poäng ändå om ni fattar.. 

Imorgon är det ju skola igen fast det känns som det är helg men det är väl bara att dra sig ur sängen och försöka att inte somna på toaletten som jag lyckas med ibland, nån som känner igen sig? Antagligen inte men ändå.. Aja!

Jag har lärt mig en mycket användbar sak idag förresten som jag tänkte ta och dela med mig av här på bloggen. Hoppas ni är beredda för detta är en väldigt stor nyhet, iaf för mig:
Automatiska dörrar hinner INTE öppna sig om man försöker springa genom de, utan risken är väldigt stor att du istället för att komma snabbt in i affären får ont och får skämmas en hel del om det är folk i närheten plus att det antagligen filmats av övervakningskameror.. Ajaj! 
 

Stolt♥


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback