I´d like to belive you were right.. ♥

Hejhopp alla trevliga mangosar!
Jag har inte så roligt liv har jag kommit på men så kan de va ibland! Ikväll blir det absolut inte tråkigt iaf för kvällen spenderas nog med min sötaste Bell, mycket skoj för det va ett tag sen nu!
Idag har jag varit ute hos min kära mormor och fikat och fotoat lite :) Slänger nog ut lite fler bilder senare när jag hunnit redigera de plus att det blir nog några från min och bells lördagskväll :)
Justaja alla helgens matcher blev tyvärr inställda/flyttade pga att vi är många sjuka :( Inte bra! :( Och inte kan jag och Julia träna på dansen heller för hon är ju inte hemma :( Nu blev det ju nästan lite deprimerande men så kan det gå när inte haspen är på som jag och min plutt brukar säga! ;)
Nej nu ska jag ta och röra mig mot Bells hus så hare bäst!  
 



Vinter ♥


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback