Godmorgon!

Kul rubrik, jag vet. Vaknade cirka halv nio och kunde inte somna om även fast jag försökte i fera timmar.. Nu har jag iaf tagit mig ur sängen och strax åker vi mot mormor! Trevligt.
Lite senare blir det nog att träffa Hampus, som tagit sig tid att hälsa på i Sverige. Skoj! Vi blir säkert några fler om någon känner att de har lust. :)
Juste det, om exakt en vecka sitter vi i en minibuss påväg till Tyskland! Kommer nog vara lite lagomt trött men det får man väl ta. Det blir nog en rolig resa men vi har lite problem med att få med all packning vi behöver, en liten väska ska man få ner hela skiten i och då tar väl luftmadrass, kudde och handdukar upp mer än halva? Det slutar nog med den största resväskan jag hittar även fast vi inte får ta med en sådan.. Hur ska detta gå kan man undra!
Nej nu ropar min kära pappa att vi måste åka om typ en kvart och jag gick upp för fem minuter sen.. jag kanske borde lära mig planera eller nåt sånt! Hejsvejs!


Saknar denna kväll enormt, måste göras om snart! ♥

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback