Ensam är jag svag men med han så är jag oslagbar ♥

Älsklingen åkte hem för ett tag sen så nu har man inget att göra igen.. Nästa vecka har vi nationella, jag vill inte :( har inget att berätta så jag gör såhär:

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Pussat någon? - Japp
2. Sjungit? - Yes!
3. Blivit kramad? - ja
4. Känt dig fånig? - såklart
5. Saknat någon? - absolut
6. Dansat galet? - ja..
7. klippt håret? - nä
8. Gråtit? - nope

GREJER:
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nej  
2. Har du en hund? - en kille,samma sak lr..?
3. Sover du helst ensam eller med någon? - beror på
4. Tror du på spöken? - ibland
5. Är du mörkrädd? - om nån skrämmer mig..
6. Vad vill du ha just nu? - skoj!

KÄRLEK:
1. Är du singel nu? - nej!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa
3. Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? - kanske ;)
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - vet inte kanke..
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - tror inte det
7. Har du varit på en blind-date? - nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - såklart!
9. Saknar du någon av dina ex? - nje
10. Somnat gråtande pga kärleken? - mm
11. Brukar du tänka på dina ex? - nä
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - för många

KOMPISAR:
1. Har du nån bästa vän? - jo
2. Är du ofta med dina vänner? - försöker så ofta det går!
3. Vad brukar ni hitta på? - beror väl på vem jag träffar..
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja!
5. Vem vet mest om dig? - Rebecka, Julia, Henrietta och kanske min kusin..? Fast vet inte riktigt

OM DIG:
1. Hur lång är du? - 163 typ
2. Vart bor du? - på en mycket tragisk plats </3
3. Är du nöjd med ditt rum? - ja fast det är ju aldrig städat :(
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - bajsbrun
5. Har du någon sjukdom? - efterbliven?
6. Är dina föräldrar skilda? - nej
7. Gillar du skolan? - folket i skolan!
8. Hur svarar du i telefonen? - hej/aa/tjena! :D/ nåt annat..

VAD:
1. Åt du senast? - godis!
3. Har du på fötterna? - strumpor
4. Lyssnar du på just nu - So sick med Ne-Yo
5. Gillar du mest hos dig själv? min humor..? nej vet inte :(


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback