Cola och chokladpudding♥

Hej hallå och typ tjena! Nu är det såhär att jag hade skrivit ett lättelångt och fint innläg som jag ju lyckades trycka bort innan jag hann publicera. :( Så nu får jag börja om.
Imoron klockan nio prick har vi som sagt nationella i svenska igen. Sen efter lunch ska vi åka upp till domarhagen och kika på någon dansföreställing och jag håller en tumme för att jag ska hinna träffa min fina EmelieG när jag ändå är där! Efter det ska vi tillbaka till skolan för att ha svenska?! Vilket de tydligen tyckte va en bra idè efter morgonens tre timmar..
 Och så på fredag har vi teknikprov :( Aja nu ska jag gå ner och äta min rubrik :D
Pusshej! ♥


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback