bara timmar kvar!

Har lite mycket att göra just nu, t.ex sova några timmar innan bussen rullar, fast vi får se hur det blir med den saken.. Nu har jag iallafall nästan packat klart och jag fick ner allting i en väska! Jag är otroligt stolt faktiskt, även om jag antar att jag har glömt hälften av det vi verkligen måste ha med.. Men passet är nerpackat, så resten löser sig väl!
Det är dock en väldigt jobbig sak mecd att åka bort i en hel vecka.. Jag kommer missa hur mycket big brother som helst :""(  Jag kommer sakna Amandus jättemycket, men om de har fungerande internet i Tyskland kan jag ju hålla lite koll ändå :) Justde, jag kommer faktiskt sakna Max också, så ingen tror att jag glömt honom! ;) Som tur var så är han gullig nog att låta mig ta med hans parfym så jag inte glömmer bort honom totalt.. Nejdå! ;)

Jag borde kanske berätta lite om hur min dag varit också.. Den har spenderats i åsbo med lite roliga människor och stjärtlappar! :D Haha har lite lagom ont i rumpan nu kan jag säga!
När jag kom hem tog jag en välförtjänt dusch och packade det mest. Cirka kvart över sex fick jag sms från handbollstränaren som undrade om jag kunde spela lite trots att jag inte är helt frisk, så det blev en match på kvällen också! Det gick som det gick men vi kämpade iallafall bra! 

Det här kan vara det sista inlägget på en vecka ifall vi inte har internet ute i ödemarken men när jag kommer hem ska jag verkligen skärpa mig med bloggningen, jag lovar! Ni får ha ett bra sportlov nu, för det ska verkligen jag! Aufwiederhören!




Bjuder på några småsöta bilder från idag!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback