AvestaBrovallenHF♥

Återigen sen bloggning men jag kom hem från matchen för cirka en timme sen? Och var tvungen att tjocka lite med glass och ogräddad kladdkaka innan jag gick till datorn! ♥♥♥♥  Mums!
Vi förlorade med rätt mycket men måste säga att vi kämpade riktigt bra iallafall och vi hade ju gärna haft ett par till avbytare!

Imorgon blir det nog en rätt lugn dag, ska ut til mormor och fota lite på förmiddagen så får vi se vad som händer sen på kvällen. Spännande må jag säga ;)
På söndag har vi match igen och då är det verkligen dags för vinnst! Börjar tagga redan nu tror jag..  

Idag har jag och Julia både redovisat engelskaarbetet och visat upp dansen! Riktigt skönt att det är klart nu även fast engelskan kanske inte blev så lyckad.. jaja dansen blev nog het okej, fast Jullan är ju sjukt mycket bättre än mig på det här med att röra sig till musik men jag hoppas jag inte såg helt efterbliven ut iallafall..

Nej det blev lite sent men nu ska jag äntligen ta och hoppa in i duschen, kram och allt annat gulligt på er mina fina! 

Haha ful bild och konstigt leende men det bjuder jag på idag, haha fult rum förresten, puss♥


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback