7/6-2011♥

Jag är så trött så jag tar och dör snart tror jag. Kom hem från fotbollen för lite mer än en halvtimme sen och ska dra vidare mot handbollen snart. :) Idag ska vi iallafall få ha tränare vilket vi inte fick igår, fast vi är ju så duktiga så det gick självklart bra ändå! Duktiga flickor vi är♥

Vi hade första nationella provet idag direkt på morgonen och det gick nog okej.. Nu är det lugnt imorgon men sen smäller det igen på torsdag. Tre timmar ska vi sitta och skriva nån äcklig uppsats.. Tur att vi får ta med oss lite goda saker att äta och dricka iallafall. Våra lärare har tydligen tänkt sig frukt men jag ska nog satsa på dextrosol, godis, cola och så lite kaffe på det. Mums! :thumbup:

Om en vecka är det allahjärtansdag förresten, mysigt!


8 månader, du är den bästa ♥


Kommentarer från er söta läsare.
» Din älskling <3

7/6-11 den bästa dag <3 älskar dig så grymt mycket älskling, saknar dig snygging :* <3

2012-02-07 // 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback