Juli

Hej!
Det har hunnit hänt en hel del under tiden jag har varit borta härifrån och jag ska försöka få med det viktgaste. 
I början på juli tog jag och familjen med oss Henrietta för en mysig vecka i Norge och det var riktigt trevligt.
Sen var det ett par veckor då det inte hände något speciellt tills lördagen den 21a när min älskade kusin Lina gifte sig med sin Robin vilket var otroligt fint.
Efter det åkte jag på fotbollscup till Danmark och var där i fyra dagar och spelade, gick på tivoli och hade det allmänt bra. 
I måndags var det min tur att följa med Henrietta, den här gången till yasuragi, ett spahotell i Stockholm, och det var jätteroligt och skönt. Vi badade massor och hann också med att få fötterna halvtuppätna av fiskar.
Därifrån kom jag hem igår och nu har jag bara en jätteviktig sak att berätta:
Imorgon åker jag och bästa Frida till Västerås för att se WINNERBÄCK!!! Det kommer bli så grymt så det går inte att beskriva, och det kommer garanterat vara två lyckliga tjejer som åker! 
Det var nog allt, pusshej!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback