Texten här är bara jag

Oj, kom på att jag glömt bort att blogga idag! Har haft fullt upp med att fota lite mer vattenbilder och sen drog jag på musikalen "Petra Nova" med Axel. Den var riktigt bra, oj vad vissa kan sjunga! Alla var i alla fall grymma och om jag kunde skulle jag gärna se om den :)
Skolan idag var som vanligt tror jag, kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde.. Eller jo justja vi fick tårta efter jumpan för vår klass vunnit någon tävling och sen gick vi till aulan och lyssnade lite på några från vård- och omsorgsprogramet. Jag tänker inte byta program om nån ville veta! Annars var allt så normalt som det kan vara med vår störda lilla klass!

Nu har klasströjorna kommit också, mums vad mysigt!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback