Snälla

Ikväll tänkte jag äta lite middag med min söta släkt men först ska jag bara berätta lite om gårdagen. Cyklade med Julia till Henrietta och mös med underbara människor under kvällen. Vid tio nån gång så började vi cykla hemåt men ångrade oss och vände tillbaka när vi var nästan framme.. Så sen cyklade vi runt lite med Axel innan vi cyklade till Krylbo en gång till för att möta Hanna.. Sen Tillbaka till brunnbäck och ham till Axel och där stannade vi till runt halv fyra typ, för då hade min mor och far börjat tjura och ville ha hem mig.. Aja när natten var slut hade det blivit 6 vändor mellean Krylbo och Karlbo.. Haha kul liv!

Var ut till mormor och fikade och fotade idag på förmiddan och nu skulle jag egentligen träffat My men det körde ihop sig på sitter på en mindre trevlig dejt med SO-boken.. Ska väl sitta kvar ett tag till innan jag hoppar in i duschen, pusshej!

Oredigerad


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback