Om du vet hur det känns har du känt det förut

Godkväll! Hann inte med något mer inlägg igår, men blev i alla fall en riktigt lång promenad med Hanna. :) Blev en bit över en mil om jag inte har fel. Imorgon tänkte jag överdriva lite till och ta min kära cykel till mormor och tillbaka. Det låter ju inte så farligt om det inte va så att hon bor lite mer än två mil bort.. Aja hoppas hon blir glad att se mig. Fast det blir bara av ifall min förkylning inte blir värre, för i så fall kommer jag antagligen inte orka..

Idag var jag ut till Maxen och pratade lite och lämnade hans present. Han verkade nöjd. :) Nu ska jag snart ta mig en kvällsdusch och sen spendera det som är kvar av helgen med mys! Inte helt fel :)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback