Min påskkyckling är mycket snyggare än din!

Hej allihopa! Jag är glad för vi har lov och trött för jag har sovit för lite.. Rätt logiskt faktiskt! Nu sitter jag väntar på att badet ska bli klart så ska jag snart krypa ner i det och ha lite onsdagsmys. Trevligt värre.
Idag har jag förresten hunnit med både att tappa bort mitt Tomas Sabo-armband och hitta det igen. Jag hade nästan hunnit få en hjärtattack innan mamma kom på att det kanske låg i jackfickan vilket det också gjorde, hehe.... Det är sant som man säger, om mamma inte hittar det är det borta! Som tur var hittade hon det denna gång, tack mammi ♥ Nu har jag upptäckt att instagram har kommit till android förresten, glad chey!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback