Hej

Noll fantasi som ni ser på rubriken, men så kan det vara ibland! Förlåt , men glömde helt bort att blogga igår, kom inte det förens på kvällen, men då var jag hos Felicia så det gick inte så bra att publicera något.. :(
Så får berätta om gårdagen nu istället.
 Spenderade förmiddagen med lite bakning tillsammans med min saknade Julia! :) Det var väldigt kul fast våra muffins blev som de blev, ehe..
Efter det åkte jag ut och åt lite lunch med mormor och moster, och sen på kvällen tog jag, Julia och Emelie cyklarna ut till Nordanö och myste lite med halva klassen. :) Vi åkte till Junovallen ett tag också, stod där i regnet typ en timme och någon, inga namn, kastade upp sina moppenycklar på taket.. Hahaha oj det va så kul för de fick faktiskt ner de tillslut. Hehe! Blir nog snart att träffa Åsa-Linn ett tag (y) Skriver mer sen, hejdå!

Bilden har ni väl sett sisådär 675 gånger, men den är så söt!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback