Första dagen efter lovet

Ja nu är ju skolan igång igen om någon skule råkat missa det. Var faktiskt piggare än jag hade trott, tills jag insåg att vi hade cirkelträning på idrotten.. Alltid lika mysigt måndag morgon innan man riktigt vaknat, verkligen trevligt! Vi överlevde i alla fall allihop, så det var ju tur! Hände inget speciellt idag tror jag, men har fått träffa både Emelie och Jacciz, det var verkligen trevligt! Nu ska jag fortsätta redigera lite foton eftersom mitt älskade picnik lägger ner om några dagar </3 Det är tragiskt :´( Finns alltid andra sidor såklart men det blir aldrig samma sak. Deppmode on!





Alla blev inte jättebra men vissa är jag faktiskt rätt nöjd med, speciellt den sista hehe

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback